Contact

General Practice Weijenborg

Contact

During the evening/night or weekend, call 088 427 4700

E-consult

Through a secured email connection (e-consult), you can ask questions to the GP or a practice support worker. You can do this through the patient portal, for which you first register and then log in. We will do our best to answer you as soon as possible.

Administrative Questions

For administrative questions such as address changes and changes in your health insurance or telephone number, you can use the general email address info@desingelhuisarts.nl. You will receive an answer within a few days.

Opening times

The practice is open every weekday from 08.00AM till 05.00PM. 

The practice is located on the first floor .

We only work by appointment. To schedule an appointment, you can contact us by phone or make an appointment online through our patient portal. The assistant is available for appointment scheduling between 8.00am – 10.30am and 11.00am – 12.30pm. uur.

We use a selection menu when you call 071-5235866:

Availability

Ferd Weijenborg
General Practitioner

Monday, Tuesday, Wednesday, Friday

Liselotte Wijsman
General Practitioner

Tuesday and Thursday

Emmy Snippe
Doctor’s assistant

Monday and Tuesday

Angela Koelewijn
Doctor’s assistant

Wednesday, Thursday, Friday

Astrid van Elsäcker
POH-s / Praktijkmanager

Wednesdaymorning and Friday

Lenneke van der Kamp
POH GGZ

Tuesday and Thursday

Marike Hassefras
POH GGZ

Monday and Thursday

Angela Wolfert
POH GGZ

Monday, Tuesday, Thursday, Friday

Traveler vaccinations

If you are going to travel and need vaccinations and/or medication, we can help you. The National Coordination Center for Travel Advice (LCR) provides us with vaccination and medication advice.

Als u telefonisch of via patientportaal contact met ons opneemt, kan de assistente u het reizigersformulier mailen. Deze kunt u ingevuld retour en dan zal de assistente later contact met u opnemen over het geadviseerde beleid.

You can also always contact the ( ggdreisvaccinaties.nl ) or the vaccination clinic at the LUMC ( vaccinatiepolilumc.nl )

Complaints

We do our very best to help you in a correct manner. However, in case you would like to file a complaint, click here.

en_GBEnglish (UK)

Complaints

Indien u ontevreden bent over een van de medewerkers van de praktijk, of een gebeurtenis op de praktijk, dan stellen wij het zeer op prijs wanneer u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit uit te praten en er van te leren. Mocht u dus met onvrede zitten dan kunt u om een gesprek vragen met de betreffende persoon van de praktijk of een gesprek met onze praktijkmanager Astrid van Elsäcker aanvragen.

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE (https://www.skge.nl/portal-vervolgpagina/klacht-indienen). De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris er echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter, een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist). Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl