Through a secured email connection (e-consult), you can ask questions to the GP or a practice support worker. You can do this through the patient portal, for which you first register and then log in. We will do our best to answer you as soon as possible.
For administrative questions such as address changes and changes in your health insurance or telephone number, you can use the general email address info@desingelhuisarts.nl. You will receive an answer within a few days.
We are opened every working day from 8.00am to 5.00pm but closed on Tuesday afternoons.
The practice is located on the first floor .
We only work by appointment. To schedule an appointment, you can contact us by phone or make an appointment online through our patient portal. The assistant is available for appointment scheduling between 8.00am – 10.30am and 11.00am – 12.30pm. uur.
We use a selection menu when you call 071-5235866:
Monday, Tuesday, Wednesday, Friday
Thursday
Monday and Tuesday
Wednesday, Thursday, Friday
Wednesday afternoon and Friday
Tuesday and Thursday
Monday and Thursday
Monday, Tuesday, Thursday, Friday
If you are going to travel and need vaccinations and/or medication, we can help you. The National Coordination Center for Travel Advice (LCR) provides us with vaccination and medication advice.
We kindly ask you to pick up and fill out the traveler health form at our practice. The assistant will then contact you about the recommended policy.
You can also always contact the ( ggdreisvaccinaties.nl ) or the vaccination clinic at the LUMC ( vaccinatiepolilumc.nl )
We do our very best to help you in a correct manner. However, in case you would like to file a complaint, click here.
Indien u ontevreden bent over een van de medewerkers van de praktijk, of een gebeurtenis op de praktijk, dan stellen wij het zeer op prijs wanneer u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit uit te praten en er van te leren. Mocht u dus met onvrede zitten dan kunt u om een gesprek vragen met de betreffende persoon van de praktijk of een gesprek met onze praktijkmanager Astrid van Elsäcker aanvragen.
Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE (https://www.skge.nl/portal-vervolgpagina/klacht-indienen). De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris er echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter, een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist). Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.
Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl