Contact

Praktijk Weijenborg

Contact

In de avond/nacht en in het weekend bel 088 427 47 00

E-consult

Door middel van een beveiligde emailverbinding (e-consult) kunt u schriftelijke vragen stellen aan de huisarts of een praktijkondersteuner. Dit kunt u doen via patiëntportaal waarvoor u zich eerst registreert en dan inlogt. We doen ons best u dan zo spoedig mogelijk te antwoorden.

Administratieve Vragen

Voor administratieve vragen zoals bijvoorbeeld adreswijzigingen en verandering van verzekering of telefoonnummer kunt u gebruik maken van het algemeen emailadres info@desingelhuisarts.nl. Binnen enkele dagen ontvangt u antwoord.

Openingstijden

De praktijk is alle werkdagen geopend van 08.00-17.00 uur, maar dinsdagmiddag gesloten. 

Wij werken uitsluitend op afspraak. Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch contact opnemen met de praktijk of online een afspraak plannen via ons patiëntportaal. De assistente is voor het maken van afspraken bereikbaar tussen 08.00-10.30 en 11.00-12.30 uur.

Wij maken gebruik van een keuzemenu als u belt naar 071-5235866:

Aanwezigheid

Ferd Weijenborg
Huisarts

Maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag

Liselotte Wijsman
Huisarts

Donderdag

Emmy Snippe
Assistente

Maandag en dinsdag

Angela Koelewijn
Assistente

Woensdag, donderdag, vrijdag

Astrid van Elsäcker
POH-s / Praktijkmanager

Woensdagmiddag en vrijdag

Lenneke van der Kamp
POH GGZ

Dinsdag en donderdag

Marike Hassefras
POH GGZ

Maandag en donderdag

Angela Wolfert
POH GGZ

Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag

Reizigersvaccinatie

Indien u op reis gaat en eventueel vaccinaties en/of medicatie nodig hebt, kunnen wij dat voor u uitzoeken. Het Landelijk Coördinatiecentrum Reizigersadvisering, LCR, voorziet ons van vaccinatie- en medicatie-adviezen.

Als u bij ons het reizigersformulier ophaalt en invult zal de assistente later contact met u opnemen over het geadviseerde beleid.

U kunt u zich ook altijd wenden tot de GGD ( ggdreisvaccinaties.nl ) of de vaccinatiepoli van het LUMC ( vaccinatiepolilumc.nl )

Klachten

Wij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk naar tevredenheid te helpen. Mocht dit echter niet het geval zijn klik dan hier.

Klachten

Indien u ontevreden bent over een van de medewerkers van de praktijk, of een gebeurtenis op de praktijk, dan stellen wij het zeer op prijs wanneer u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit uit te praten en er van te leren. Mocht u dus met onvrede zitten dan kunt u om een gesprek vragen met de betreffende persoon van de praktijk of een gesprek met onze praktijkmanager Astrid van Elsäcker aanvragen.

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE (https://www.skge.nl/portal-vervolgpagina/klacht-indienen). De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris er echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter, een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist). Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl