Door middel van een beveiligde emailverbinding (e-consult) kunt u schriftelijke vragen stellen aan de huisarts of een praktijkondersteuner. Dit kunt u doen via patiëntportaal waarvoor u zich eerst registreert en dan inlogt. We doen ons best u dan zo spoedig mogelijk te antwoorden.
Voor administratieve vragen zoals bijvoorbeeld adreswijzigingen en verandering van verzekering of telefoonnummer kunt u gebruik maken van het algemeen emailadres info@desingelhuisarts.nl. Binnen enkele dagen ontvangt u antwoord.
De praktijk is alle werkdagen geopend van 08.00-17.00 uur, maar dinsdagmiddag gesloten.
De praktijk bevindt zich op de eerste verdieping en is via trap of lift makkelijk te bereiken.
Wij werken uitsluitend op afspraak. Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch contact opnemen met de praktijk of online een afspraak plannen via ons patiëntportaal. De assistente is voor het maken van afspraken bereikbaar tussen 08.00-10.30 en 11.00-12.30 uur.
Wij maken gebruik van een keuzemenu als u belt naar 071-5235866:
Maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag
Donderdag
Maandag en dinsdag
Woensdag, donderdag, vrijdag
Woensdagmiddag en vrijdag
Dinsdag en donderdag
Maandag en donderdag
Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag
Indien u op reis gaat en eventueel vaccinaties en/of medicatie nodig hebt, kunnen wij dat voor u uitzoeken. Het Landelijk Coördinatiecentrum Reizigersadvisering, LCR, voorziet ons van vaccinatie- en medicatie-adviezen.
Als u bij ons het reizigersformulier ophaalt en invult zal de assistente later contact met u opnemen over het geadviseerde beleid.
U kunt u zich ook altijd wenden tot de GGD ( ggdreisvaccinaties.nl ) of de vaccinatiepoli van het LUMC ( vaccinatiepolilumc.nl )
Wij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk naar tevredenheid te helpen. Mocht dit echter niet het geval zijn klik dan hier.
Indien u ontevreden bent over een van de medewerkers van de praktijk, of een gebeurtenis op de praktijk, dan stellen wij het zeer op prijs wanneer u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit uit te praten en er van te leren. Mocht u dus met onvrede zitten dan kunt u om een gesprek vragen met de betreffende persoon van de praktijk of een gesprek met onze praktijkmanager Astrid van Elsäcker aanvragen.
Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE (https://www.skge.nl/portal-vervolgpagina/klacht-indienen). De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris er echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter, een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist). Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.
Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl